divendres, 4 de març del 2011

Un diumenge al matí

Un diumenge al matí
A Nalle

S’esvaeix suaument la dolça nit
i s’entreveu amb la pluja un cel ennuvolat
que ens desitja bon dia al nostre llit
on a tu, amor meu, estic jo abraçat.

Les fredes gotes colpegen els vidres lleument
i envelluten d’aquest diumenge el fosc cel,
i prenent els teus llavis en un bes ardent
uneixo dues ànimes amb tot mon zel.

Mira la tendra pluja els vidres colpejar!
El Sol, que tan tímid s’amaga espantat
i el cel recórrer una blanca au de mar.

Ho he sentit, amor, de plaer has tremolat.
És Escòcia, Alba, aquest dolç despertar
i tu, cor de les Highlands, me l’has regalat.

3 comentaris:

  1. Hem recorda MOLT el text que et vaig dedicar, el de "césped mojado".

    I like it!

    Jan.

    ResponElimina
  2. És bonic. Suau, tendre, humit.

    ResponElimina
  3. Després de tant temps, rellegir-lo és una experiència renovedora i molt especial... em fa sentir molt afecte.
    Una abraçada de la teva amiga, Nalle. ^^

    ResponElimina