dimecres, 16 de març del 2011

El camí a la decadència

El camí a la decadència

Seems like I’m falling deeper
deeper inside myself
Feels like I’m growing weaker, much weaker each day
Along the path to decay

SIRENIA-The Path to Decay

El meu cor, ple de sentiments tan brutals
em turmenta amb mil desitjos impulsius.
Han estat tants, els meus amors ideals!
I sempre se m’han tornat verins nocius.

Però ara, com el tronar de cent canons,
em ve el record i m’ataca l’enyorança.
Sento als llavis la dolçor d’aquells petons
però, tot i així, no perdo l’esperança!

I cada nova noia és una recança!
Cada esguard amorosit m’omple de por
Perquè la meva dolorosa mancança

ja no és capaç de suportar més dolor.
Però, sense esforç mon cor es conquereix
ï, estúpid, amb un bell esguard gaudeix!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada