divendres, 25 de febrer del 2011

Sonet del bes foll

Sonet del bes foll

Vine, Lyynikki feta només per a mi,
el meu cor ferit per tu massa ja ha passat.
Vull finalment sobre els meus llavis sentir
la teva mossegada sense cap pietat.

Deessa meva, quantíssim t’he desitjat!
Quant he somiat, de no tenir-te, morir!
I ara no pararé fins poder-me delir,
fins els teus rojos llavis haver mossegat.

Devorem-nos folls, com si fossim animals!
Que no em quedi sang al cos, que no em quedi res!
Serà luxúria, passió sense amor fals.

Per la teva esvelta cintura ja t’he pres.
Ara, sense cap por, clava’m els blancs ullals!
Fonem-nos en flama única, en un roig bes!

1 comentari:

  1. Amor d'un vampir, dolor, sang, passió i llibertat. Sense cap límit, sense cap norma.

    M'encanta

    Jan.

    ResponElimina